قیمت، مشخصات فنی و انواع مدلها ازکی وام (2)

چراکه هم از سوی بزرگترین خودروساز داخلی به بازار عرضه شده بود و هم تواناییهای فنی مناسب، آپشنهای رفاهی قابل قبول و ظاهر شاسی بلند مانند آن موجب استقبال مشتریان از این محصول شده است. اما در طرف دیگر سایپا شاهین طراحی ظاهری زیباتری دارد و امکانات رفاهی بهتری مثل ورود و استارت بدون کلید، تهویه اتوماتیک، سانروف، دوربین عقب و آینههای جانبی تاشونده برقی را در اختیار شما میگذارد که در تارا دندهای موجود نیست. همان گونه که قبلا گفتیم شاهین پلاس مجهز به یک موتور ۱.۶ لیتری تنفس طبیعی با نام است که توانایی تولید که به سیستم هایی نظیر پمپ روغن متغیر و مجهز است که توانایی تولید ۱۱۵ اسب بخار و ۱۴۷ نیوتن متر گشتاور دارد. توان حاصل از هایما معمولی برابر با ۱۴۸ اسب بخار و ۱۸۰ نیوتن.متر است و این خودرو میتواند شتاب صفر تا ۱۰۰ را در حدود ۱۳ ثانیه پر کند. همچنین از نظر فضاسازی نیز هایما شرایط نسبتاً خوبی دارد و هم در داخل کابین و هم محفظه صندوق عقب، جای کافی را در اختیارتان قرار خواهد داد. ​​​​!


فهرست مطالب

خودرو فیدلیتی

به طور کل طراحی بدنه هایما توربو گرچه دارای برخی ناهماهنگیهایی است و نسبت به بعضی از حریفان کمی قدیمی و کلاسیکتر به نظر میرسد، اما مشتریان بازار کمتنوع ایران، بهویژه افرادی که تمایل به خرید شاسی بلند فول سایز دارند، اما قادر به پرداخت هزینه آن نیستند، احتمالا مشکل چندانی با ظاهر هایما اس ۷ توربو ندارند و انتقاد چندانی را متوجه طراحی ظاهری قدیمی آن نمیکنند. گرچه شاهین با پیشرانه ۱.۵ لیتری و توربوشارژر کار میکند، ولی موتور قدیمی دارد و بازدهی سیستم سوپاپ شاهین پایینتر از تارا است. طبق گفته آنها، خرید تارا مقرونبهصرفه است و انتظارات شما از یک خودروی باکیفیت را برآورده میکند. گشتاور حاصل از این پیشرانه هم برابر با ۲۳۰ نیوتن.متر است که یک جعبه دنده اتوماتیک ۶ سرعته وظیفه ارسال آن به سوی چرخهای جلو را برعهده گرفته است. در داخل کابین اثری از تریم نارنجی نیست، صفحه کیلومتر تغییر کرده، پنل تهویه لمسی شده و نمایشگر مالتی مدیا هم افزایش سایز داشته است. برای مثال، افزودنیهایی برای جاریشدن بهتر در مجاری موتور، ضدخورندگی، چسبندگی بهتر در حین روانکاری، کاهش میزان تبخیر روغن، افزایش عمر روغن و… هایما طراحی زیبا و پر ابهتی دارد؛ بخصوص در نسخه توربو که در آن برخی قسمتها نظیر جلوپنجره و سپر جلو دست خوش اصلاحات شدهاند، این جذبه ظاهری افزایش هم داشته است.


روغن موتور خودروشرایط خرید فیدلیتی و دیگنیتی در بورس اعلام شد - ایرنا این گیربکس تکنولوژی انحصاری کمپانی پورشه به حساب میآید، چون ابداع مهندسان این شرکت است. اما خوشبختانه ایرانخودرو خیلی زود به نقطه ضعف اصلی نمایندهاش پی برد و با ارائه نسخه جدیدتر مجهز به پرخوران توربو این مشکل را به خوبی بر طرف ساخت. در این میان شاید تنها جک اس ۵ نیوفیس باشد که از لحاظ ابعادی بتواند جذبه نسبی این محصول هایما را در ذهن پدیدار سازد. از دیگر نکات مثبت کابین میشود به استفاده از خطوط قدرتی “که حس استحکام و امنیت را به سرنشینان منقل میکنند” اشاره نمود، ضمن اینکه این سبک طراحی با ظاهر بیرونی ماشین هم هارمونی مطلوبی دارد. بعضی از رانندهها هم میگویند که رانندگی با تارا شما را خسته نمیکند؛ بنابراین با خرید تارا میتوانید مطمئن باشید که در سفرهای جادهای میتوانید نهایت لذت را ببرید. ما در ازکیوام امکان خرید اقساطی تارا را فراهم کردیم. بنابراین اگر ادعا میکنیم که قیمت ماشین فیدلیتی گروه بهمن مناسب تعیین شده است، این نظریه را با تکیه بر مزایای این کراس اوور مانند ظاهر مدرن و جذاب، کابین جادار و بزرگ با متریال مرغوب، پلتفرم مشترک با تیگو8، امکان سفارش در مدلهای 5 و 7 نفره و پیشرانه مشترک با محصولات چری (4T15C) مطرح کردهایم.خودرو دیگنیتی​&;​.


خودرو دنا پلاس هرچند که نباید قدیمی شدن طراحی داخلی این ماشین چینی را فراموش کرد. مدل توربو در واقع فیس لیفت دوم هایما اس ۷ به حساب میآید که از جمله بارزترین تغییرات اعمالشده در چهره آن میتوان به جلوپنجره جذابتر با خطوط عمودی کرومی اشاره کرد. بهتر است بدانید که همه مراحل خرید اقساطی خودرو به صورت آنلاین انجام میشوند و فقط برای تنظیم سند خودرو و تحویل آن باید به محل نگهداری رونمایی از ریرا اولین خودروی صد درصد ملی – آکادمی مالی مسعود کوییک مراجعه میکنید. هایما در نمای عقب نیز سادگی را سرلوحه کار خود قرار داده است و المانهای اصلی همچون چراغها، درب صندوق و سپر عقب با حداقل جزئیات ترسیم شدهاند که البته جلوه متناسب و کاربردی را برای این بخش به وجود آوردهاند. اکنون آخرین وظیفه گیربکس که کنترل سرعت به همراه ترمز می باشد نیز شرح داده شد و به طور کلی می توانیم نتیجه بگیریم که گیربکس مجموعه ای از جعبه دنده های مختلف می باشد که به وسیله چرخ دنده ها ، سرعت خروجی از موتور خودرو را با نسبت انتقال های مختلف به چرخ ها منتقل می کند و در این تغییر سرعت ، قدرت و سرعت لازم برای حرکت ایده آل خودرو در شرایط مختلف شهر و جاده را فراهم می کند.